Saturday, May 7, 2011

# Everything possible #


Yeyy , cuti sem suda bermula .So mula lah rasa nak berupdate belog neh selalu .wahh ,4  bulan dpt cuti , so berseronok bagai lah . Time cam ni lah rasa nak g bersuka ria dengan kawan kawan  bershoping, wayang, bowling, karok, picnic, melancong dan sebagainyaa. . . Saya harap saya dapat mengisi percutian saya dengan kawan kawan dan family sebaik baiknya . .  . . amin .

Huh , baru sehari tinggalkan kampus UMT , dah mula rasa rindu . haish , merapu betul lah saya neh. Seyesly, mula mula rasa taselesa lah, tabesh la, tapi bila dah lama lama study kat situ ( Baru tahun 1), agak lah rasa rindu seket seket .UMT Oh UMT . HAHA !Btw , Kawan kawan pun okey lah kat sana. Suma besh lah , spoting habes . Nanti lah saya cerita pasal kawan kawan saya kat sana. Itu pn kalau saya rajin la . . . HehE.






Happiness please come to my life and stay with me






Gambar ni dah lama, saja nak tempek kat sini 


Ada orang tanya saya, apa perasaan bila single nie ? Hahaha. Kelakar kot soalannya. Macam tareti nak rasa sendiri ka . . Huhu. Single but not available lah Haha!! Entah lah , saya sendiri pun konpius.Saya macam berharap sangat dengan someone tue tapi saya tatau dia berharap dekat saya ke tak .Wahaha ! SEBAB sekarang sumone tu dah ada kesayangan dia. So sekarang nie , agak complicated lah .To my future Saya taminta lebih dari dia, as long as he loves me and jaga hati saya sebagaimana saya  Akan menjaga hati dia, it's enough lah .Lagipun, Saya tasuka control hidup orang. Haishh, asanya suda merepek nie.Okey lah .tanak lebih lebih nanti terkantoi !!! Btw, saya malas nak update special relationship dengan anyone since yes I do have special feelings towards someone sejak dulu kala but then it just too personal to story. Yayy . .

Em
,kadang kadang saya terfikir gak, kenapa hidup saya tragis sangat ? Kenapa Allah pertemukan saya dengan orang orang yang at the end akan tinggalkan saya even saya cuba jadi yang terbaik.Heeheee Pasti ada hikmah disebaliknya dan mungkin Allah sedang merancang sesuatu yang terbaik untuk saya, so bersabar lah wahai Nunahu Mosa :) 

Mari dengarkan lagu ini . . * hAYATI LAh . . 
http://www.youtube.com/watch?v=cdXRs5WyXrg 

putih hati yang sedang ternodai
membukakan seluruh mata dan hati
terhempas ke dalam jurang yang tinggi
dalam gelapnya hati menghukum diri
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
coba untuk menentukan
teka-teki kehidupan
Tuhankan beri jawaban
untuk semua yang telah terjadi
biarkan waktu yang menghakimi
reff:
yakinlah di balik semua cobaan
tersimpan rahasia Tuhan yang tak terungkapkan
janganlah menyalahkan keadaan
yang kini terjadi sepenuhnya ku serahkan padaMu 
RAHASIA TUHAN by VENUE . . 

p/s : Saya rasa lega sangat sebab saya rasa belog neh tempat meluah luah perasaan kot. okey sudah BANYAK merepek !! Once saya percaya dekat someone, saya akan tetap percaya no matter orang lain cakap pasal buruk buruk tentang dia BUT of course kan saya nak dengar penjelasan dari mulut tuan badan sendiri an , kadang kadang saya rasa takot nak bertanya coz saya rasa saya perlu jaga perasan org itu mahupun pihak lain . For me, pihak lain tue, org yang saya kenal or rapat .So renung-renungkan lah ! Jaga kepercayaan itu, once you broke it, I WON'T TRUST YOU LIKE I DID YESTERDAY !!!! 
Sadness go away from me . . 
i miss my friends badly !




No comments:

Post a Comment