Tuesday, December 21, 2010

Dunia Blog Aku

KELAHIRAN belogku...


Tuptup...dup dap dup dap...<oh..ma heart..begitu asyik sekali degupannya>


suddenly,maheart berkata-kata.,,,'asanya suda tiba waktunya...kelahiran blog 


sendirik'.....tangan aku mengarahkan jari-jemari (involuntary action gitu-biasa la BUDAK 


BIOLAW)dengan begitu pantas menaip setiap satu huruf-huruf  yang ada di keyboard acer 


aspire 4935 (saja nak gitaw).Tulisannya begitu teratur dan tersusun..haha...


aku pn mula menaip sambil senyum2 comei gitu... (>___<) huhss.....


Perkataan pertama yang aku ingin taip kat sini " 


assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh"(panjang gitu) hehehe...jawabla....tajawab t 


dosa taw....emm....sebenarnya aku nie....kalo nk cita kat sini..sampai esok pon tahabes...nak 


tahu sal aku...rajin-rajinkan la tangan anda sume tuk klik link fesbuk aku.. selamat berkenal-


kenalan la....yang tanak berkenal-kenalan pon tapa...aku taheran sgt...<Ada Aku Kisah> 


hahaha...


MACAM  org puteh SaiD ;


         ello,im nunahu....luv to befrens wit anybody...


         be nice if U wanna me to act same way to u....


         be onest...sincerity is de most precious thing everybody should ave....


         smile always...


            p/s : apa yang penting...kerjasama..tapi yang LEbiH PEntinG frens4EVA


P/S: nampak macam donut BIGAPPLES  an......i love you....mafrens ONLY....

HANYA NUNAHU MOSA

1 comment:

  1. oittt ! bru merangkak2 dunia blog ?
    huhu ... mai la mlawat blog aq na ...
    ninieylurveiz.blogspot.com :)

    ReplyDelete